NIEUWE WEBSITE!

Droomstaat.wordpress.com is vanaf nu mijn ‘officiële’ overkoepelende website waaronder de cursus website AUTOLYSE.NL en de weblogs AUTOLYSE WEBLOG en IN DE ZANDBAK vallen.

Deze site is opgezet voor het geven van algemene informatie over wie ik ben, wat ik doe en wat ik te bieden heb. Het uitgangspunt is dat de natuurlijke staat van elk personage op aarde — wat ik ervaar als een Droomstaat — het recht heeft tot ontwaken uit die Droomstaat, wanneer dat personage dat schijnbaar wil.

DROOMSTAAT.WORDPRESS.COM

Over Frits

Frits is geboren op 19 september 1965 en sindsdien woonachtig in Amsterdam, Nederland. Middels Spirituele Autolyse en Een Cursus In Wonderen doet hij zijn best om zichzelf, de wereld en het leven te doorgronden. Kort gezegd is zijn "taak" op aarde om de waarheid te vinden, een "taak" die gedoemd is te mislukken.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie